Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΙΔΑ ΦΙΔΕ.

Γιατι γαμω τη πουτανα μου ο ανθρωπος να ειναι ο μονος ζωντανος οργανισμος που μπορει να αμολαει ψεματα? γιατι ας πουμε για παραδειγμα η μυγα ή ο ρινοκερος να μη λενε ψεματα σε μια αλλη μυγα ή σε εναν αλλο ρινοκερο αντιστοιχα? στην τελικη αφου το ανθρωπινο ειδος εχει νοημοσυνη πολυ παραπανω απο τα υπολοιπα ζωα ας ποινικοποιησει αυτο το γαμημενο το ψεμα γιατι η κατασταση εχει γινει ανυποφορη. Δεν μπορω να καταλαβω τι σκατα τους πιανει ολους και θελουν να μου αποδειξουν οτι ειναι ο einstein ή ο hulk ή ο αρχιεργολαβος που σηκωνει και ουρανοξυστες αμαλαχι! Στην τελικη στα παπαρια μου ρε φιλε τι μπορεις να κανεις. και μη προσπαθεις να με πεισεις οτι πιανει το χερι σου γιατι εγω ειμαι τρελος. θα παω να ανατιναξω την Hangzhou Bay Bridge τη μεγαλυτερη υπερθαλλασια γεφυρα του κοσμου, θα σου αγορασω τα υλικα και θα σε βαλω να τη χτισεις. αμα δεν τα καταφερεις θα σου τιναξω τα μυαλα στον αερα και θα τα κανω σοβατισμα για τα μερεμετια μου. καριολη. Ουτε πανεξυπνος μη μου το παιζεις. δεν με ξερεις καλα εμενα.μπορω αμα θελω να σε κανω να νιωσεις σκουπιδι. αλλα βεβαια το ξερω οτι πατας πανω στη καλοσυνη μου. Ουτε δυνατος μη μου το παιζεις. εχεις σηκωσει 627 κιλα αλλα κοιτα βρε παιδι μου δεν ημουν εκει να το δω.ΠΑΝΤΑ αυτο συμβαινει γαμω το σκατομυαλο σου.κανενας δεν ειναι τριγυρω οταν κανεις αυτα τα απιστευτα ρεκορ. που στο διαολο τα κανεις? στις βουνοκορφες των Γαλλικων αλπεων? ΓΑΑΑΜΩΩ αναθεμα την ωρα που σε γνωρισα και μου ξερνας γαμημενα ψεματα τυλιγμενα σε κουτακια ρεαλισμου με κορδελιτσα.γαμημενε. τα μονα ζωα που σε ανεχονται ειναι οι φιλοι σου τα φιδια. ξερω ξερω. εχεις κλεψει και απ'αυτα τη θερμικη οραση και την ηλεκτροστατικη αφη που αναπτυσουν ε? . ε ρε πουστη μου ενα δικανο φερτε μου..

1 σχόλιο: