Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

ΠΕΡΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ...

ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ TO MONO ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ:
ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΣΕ ΕΝΑ ΧΛΙΔΑΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΜΕ ΜΑΜ ΚΑΚΑ ΣΕΞ ΙΝΤΕΡΝΕΤ KAI NANI.
ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΣΤΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΜΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑ.

-να παω για φαγητο σε ενα σπιτι που εχει εικοσιπεντε χιλιαδες βαθμους κελσιου και δεν εχει ενα κλιματιστικο.
-να παρω το αμαξι και να κανω 2 ωρες για να κανω ενα μπανιο στη θαλλασα.
-ρακετες στη παραλια. δεν βρισκω κανενα λογο να ιδρωσω και να καω στον ηλιο για να κανω κατι που δεν εχει κανενα νοημα.και τελος παντων καποια στιγμη πρεπει να καταλαβουν οτι ειναι πολυ ενοχλητικο αυτο το θεαμα. παω να κανω μπανιο οχι να δω τουρνουα open.
-ψωνια σε μαγαζια πολυσυχναστου δρομου. ειναι μαρτυριο. σε αυτο ευθυνεται η γυναικα μου και οχι εγω. γιατι γλυκια μου πρεπει στις μια η ωρα το μεσημερι να κοιταμε το 49 σταντ με ρουχα? και να εχω μια χοντρη ιδρωμενη διπλα μου να ρωταει αν το εχει σε extra large το κοκκινο μπλουζακι? δεν με λυπασαι? δηλαδη θα σου αρεσε αν εγω σε εβαζα να δεις ολες τις ψυχολογιες των παιχτων στο pro και να περιμενεις μεχρι να διαλεξω?
-μερεμετια μεσα στον καυσωνα. πρεπει να αλαξω τις τσιμουχες γιατι σταζει η βρυση. και πρεπει να τις αλλαξω τωρα.δηλαδη πρεπει να σηκωθω απο την ωραιοτατη καρεκλα γραφειου την ωρα που λιωνω στο internet για να μπω κατω απο τα ντουλαπια να ξεσφηξω τους σωληνες, να μην βλεπω απο το σκοταδι μεσα στο ντουλαπι να μην βρισκω πιο λαστιχακι χανει να αρχισω να ιδρωνω απο τη ζεστη να σπασουν τα νευρα μου και στο τελος να πεταω παναγιες. αστο γαμησετο . ας πληρωσω παραπανω το νερο. το προτιμω χιλιες φορες!
-βολτες στο κεντρο της αθηνας! σε αυτο ευθυνεται ενας φιλος μου. ναι Γιαννη σε σενα το λεω. το οτι αρεσει σε εσενα το κεντρο της αθηνας την ωρα που τα βραχια της ακροπολεως εχουν 652 βαθμους δεν σημαινει οτι ειναι και το καλυτερο που μπορουμε να κανουμε! δηλαδη εσυ καβλωνεις να περπατας ιδρωμενος απο τη ζεστη και να σου ερχεται η πρωτη γκαζια-λαβα του λεωφορειου την ωρα που ξεκιναει?
-Γαμοι και βαπτισεις! σε αυτο φταινε οι γκομενες. αυτες θελουν να γινονται τα μυστηρια το καλοκαιρι για να τα πετανε ολα εξω. ειναι η μονη λογικη σκεψη που εχω ακουσει.αλλιως δεν μπορω να εξηγησω το γεγονος οτι το 80% των μυστηριων γινονται το καλοκαιρι.
το χειροτερο ειναι οτι κανεις μπανιο, αρωματιζεσαι και μολις μπεις στο αυτοκινητο αρχιζει ο ιδρωτας να κανει τις πρωτες του εμφανισεις εκει που τελειωνει το κουτελο και ξεκιναει το μαλλι. και εξαπλωνεται ραγδαια τα επομενα 15 λεπτα. πας στην εκκλησια κ εισαι ιδρωμενος.φευγεις απο την εκλησια και εισαι πουτανα στον ιδρωτα.και ολα αυτα για να δεις 5 ξεκολα να το απολαμβανουν. ε οχι!
-παζαρια, λαικες αγορες, πανηγυρια κτλ.. καλα εδω δεν μπορεις ουτε να αναπνευσεις. ζεστη, φωνες, κουβαλημα, βρωμα, ιδρωτας! μιλαμε για μπαχαλο κατασταση. εκει περπαταω, κλεινω τα ματια και περιμενω τη δολοφονια μου να λιτρωθω! δεν υπαρχει αλλη λυση!
-παραλια χωρις τον απαραιτητο εξοπλισμο. ΟΜΠΡΕΛΑ! δεν θελω να μαυρισω. δεν με ενδιαφερει να μαυρισω. και τελος παντων γιατι πρεπει το αντηλιακο να ειναι σε
προτεραιοτητα απο την ομπρελα? η παραλια ειναι για να δροσιστεις και να ξεφυγεις απο τη ζεστη. δεν ειναι καταναγκαστικο εργο με τα λαδια και τις κρεμες στα σωματα σας να τα βαραει ο ηλιος στις 1:22 το μεσημερι. αν θελετε κατι τετοιο ανεβειτε στην ταρατσα και καντε το. ειναι πανευκολο!δηλαδη βλεπω κατι γκομενες ξαπλωμενες να καιγονται, να κλαιγονται γιατι καιγονται και να συνεχιζουν να καιγονται. ε οχι! αυτο το πραγμα μου προσβαλει τη νοημοσυνη. αν καιγεσαι μπες μεσα στη θαλλασα ή βρες μια σκια ή φυγε.απλο!

διακοπες. για αυτο λεγονται διακοπες.γιατι διακοπτεις τα παντα. οχι μονο τη δουλεια.
αν ηταν ετσι θα το λεγαμε ''διακοπτωτηδουλειααλλαοχιτιςαλλεςδουλειεςπουεχωνακανωνακουβαλησωναιδρωσω''καταλαβατε?
για αυτο, αυτο που προανεφερα στην αρχη του post ειναι μονοδρομος. αν υπαρχει οικονομικο προβλημα σας εχω τη λυση: κινεζικο κλιματιστικο των 150 euro σε 72 μηνες. και τελος. αρνηθητε μεχρι και να μιλατε οταν βλεπετε οτι απο τη ζεστη εξω ο δρομος μοιαζει βρεγμενος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου